kingmowgli

Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Elisabet Jonsson - 21 oktober 2014 18:52

i dag har vi haft höstlunch på jobbet. Alla skulle ta med någonting att äta. Vi var 39 stycken. Tänk vad alla är fuktiga på något. Jag hade bakat äppelpaj. På bordet fanns det bröd, ost, kex, frukt. Många olika matpajer , sallader . Ja helt fantastiskt .!

Av Elisabet Jonsson - 21 oktober 2014 07:20

Lillemans vargtass. Inte var han ledsen över gårdagens bravader. När vi hämtade Josefine hade hon ridit ut bettlöst på Lilleman. Hej o hå vad de kom farande . Josefine var lagom glad. Men GLAD var Lilleman fast en tand saknades !!!! Kul KILLE !!! Josefine glömde att ta bilder under tandläkarbesöket men jag fick hans tand .

Av Elisabet Jonsson - 21 oktober 2014 07:13

Snö och nedräkning på svamparna vi plockade i Lördags.

Av Elisabet Jonsson - 21 oktober 2014 07:10

i dag fick jag sällskap av Jennifer ner till bussen. Det var kul. I dag har vi höstlunch på jobbet. Då tar alla med sig något och bjIder på . Jag har bakat en större äppelkaka. Eftersom jag är så trött på kvällen så går jag hellre upp på morgonen och gör något då i stället . Så i dag ställde jag klockan på fem och gick upp och bakade äppelkakan . Vilket kanske inte var så smart gjort då jag åkte buss till pendeln. Äppelkakan är ju varm så det var svårt att packa ner den i något bra .

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards