kingmowgli

Alla inlägg under november 2013

Av Elisabet Jonsson - 30 november 2013 18:06

På väg till stjärnklart med Sorunda ridklubb. I bär bil åker Åsa,Johanna,Jennifer ,jag . Josefine kör .

Av Elisabet Jonsson - 30 november 2013 07:48

Vilken vacker morgon ! Det är då fint när det är frost på backen och solen kommer snart .

Av Elisabet Jonsson - 28 november 2013 06:37

När jag kom till Pendeln 05.45 upplyser dom oss om att vi får åka till Västerhaninge och buss därifrån pga att ett träd ramlat över spåret i Handen och att bussar är rmidlingen beställda. Reser man mycket så vet att det där med beställda bussar oftast inte fungerar och jag som ska till Danderyd. Men nu är vi i V- HANINGE och får förmodligen åka Pendeln till Centralen.

Jaha vad tror ni hände ? Jooooo vi fick gå av pendelnoch nu åker vi buss til Farstadär vi får ta pendelnigen. Säkert hoppar vi Nynäspendeln!

Så det är trångt, trångt på bussen men vad gör det ? Vi vill ju alla med .

Av Elisabet Jonsson - 27 november 2013 19:44

I morgon bitti ringer klockan fem . Då är det dags att stiga upp .ta sex pendeln till narkosen på Danderyd.

Av Elisabet Jonsson - 27 november 2013 16:29

Jag blev mycket nöjd med både färgen och klippningen. Så roligt.

Av Elisabet Jonsson - 27 november 2013 16:26

Jag hittade till slut min löpare som jag hade sett på Hemtex . När jag frågade efter löparen förra gången när jag var i affären så fanns den inte utan de trodde att jag hade blandat ihop olika löpare . Men jag var inte så spånig som dom trodde att jag var .I dag hittade jag den.......Här kommer den på bild !!

Av Elisabet Jonsson - 27 november 2013 14:25

Jag fick en tid hos frissan i Handen idag . Inte är man speciellt snygg när man är här. Dessutom tycker jag inte om att titta mig i spegeln heller men det är bara att sitta kvar.vilken färg det blir får vi se sen. Jag har aldrig träffat den här tjejen förut. Det bli iallafall spännande.

Av Elisabet Jonsson - 27 november 2013 08:20

Här är bi på miljömöte,

Ovido - Quiz & Flashcards