kingmowgli

Alla inlägg under maj 2014

Av Elisabet Jonsson - 30 maj 2014 06:49

I går efter Debutanthoppningen åkte vi till grillen och åt. Sen tog Andeas och jag ut hästarna på en liten promenad där dom fick stå och äta gott, gott gräs. Mathilda ringde och sa att det var dags för fika så då fick vi gå hem igen och FIKA.

Av Elisabet Jonsson - 30 maj 2014 06:45

I dag ska jag jobba , det är inte så mycket att gnälla över. Sen är jag ledig på Måndag så jag har tre lediga dagar framför mig . Det ska bli skönt. Då kan jag fortsätta att röja och ha mig . I morgon har Arne lovat mig att vi ska åka och slänga skräp ! Det ska bli kul att få ordning på tomten .

Av Elisabet Jonsson - 28 maj 2014 07:13

En dag tog bild på dessa systrar Denice och Nicole när dom precis skulle åka från stallet.de är bra att äga en ridhjälm , den kan man ha användning för många gånger !

Av Elisabet Jonsson - 28 maj 2014 07:11

I dag har jag en behövlig semesterdag ! Just nu äter jag frukost och har altan dörren öppen. Man hör fåglarna så bra och dom är verkligen på gång! Senare kommer Kalle och vi ska göra klart med alla pallkragar , plantor och krukor. Ska bli kul. Josefine hon klippet och klipper gräsmattan så den är så fin! Om en stund ska jag göra en rabarberpaj och bjuda Kalle på .

Av Elisabet Jonsson - 26 maj 2014 07:05

Avslappnade är de båda två efter ritten och i den värmen som var i Lördag's.

Av Elisabet Jonsson - 26 maj 2014 07:00

Här kommer bilderna till förra inlägget .

Av Elisabet Jonsson - 26 maj 2014 06:57

Då är man på väg igen ...,,,,,, för vilken gång vet jag inte längre ..,.Men idag är det till Sollentuna och det är sista gången för mig. SKÖNT ! Min fina utsikt när jag väntar på bussen .

[Bild]

[Bild]

Av Elisabet Jonsson - 26 maj 2014 06:54

I Lördags var vi och tävlade på Haningebyggden's ridskola med Lilleman. Den här gången var det inomhus . Det gick bra och han hade 0 fel på hinder och klarade maxtiden.han bjuder friskt på hindren och ser ut att tycka det är toppenkul att hoppa.

Ovido - Quiz & Flashcards