kingmowgli

Alla inlägg under februari 2014

Av Elisabet Jonsson - 28 februari 2014 22:21

Av Elisabet Jonsson - 28 februari 2014 22:17

I kväll hade vi bjudit hem BÄCKIS,Roget och Kalle på Taco middag. Åsa kom senare när hon hade sluta med sina ridlektioner på Ekeby. Kvällen avslutades med lite olika spel. Vi lyssnade på Martin Stenmark NÄR ÄNGLARNA GÅR HEM säkert 100 gånger. Han är ju med i andra chansen i morgon.Då får vi se hur det går ! En trevlig kväll med trevliga VÄNNER. I morgon kommer Kalle och gör klart i köket.

Av Elisabet Jonsson - 28 februari 2014 07:23

I går var jag hälsade på hos Lena fick en god lunch och gott fika efter maten. Lena har börjat med 5:2 dieten som vi pratade mycket om . Jag inser nu att jag har en hel del att dra ner på nu. En trevlig eftermiddag med god mat och lite nya insikter .

Av Elisabet Jonsson - 28 februari 2014 07:12

Lite dimma och kylig luft är det nu men så ljust. I kväll för vi lite Tacos gäster.

Av Elisabet Jonsson - 26 februari 2014 19:27

Av Elisabet Jonsson - 26 februari 2014 17:32

När Jennifer och jag var på Ica Kvantum i Nynäs idag så hade dom fått in pelargoner så fina ......

Av Elisabet Jonsson - 26 februari 2014 17:28

Jennifer och jag har varit och handlat. På vägen hem ska vi plocka upp Josefine och vad tror ni ? Jo hon skrittar av CALYPTO som kommer fram till bilen och vill ha något att äta på. Naturligtvis får han några hårda godis han tiggar glatt på dom och sen går han vidare.

Av Elisabet Jonsson - 26 februari 2014 06:54

I går var Josefine och tränade för Lotta i Eskilstuna. Hon tog med sig Lucas och Rozqoo. Jag tyckte träningen gav väldigt mycket i går.Lotta tittade på hästarnas utrustning och kom med olika tips om bl.a andra typer av bett. Det bettet Lotta föreslog till Rozqoo kostade 298 :- kronor på Börjes . Så det tänker vi beställa.

Mysiga , snälla Rozqoo .

Ovido - Quiz & Flashcards