kingmowgli

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elisabet Jonsson - 31 oktober 2012 19:42

När Josefine hämtade Lumos i hagen hade han gjort sig illa på en av ballarna. Sedan blev han rentvättat och fick bandage.

Av Elisabet Jonsson - 31 oktober 2012 13:34

Så kallt i morse och så vackert nu.

Av Elisabet Jonsson - 31 oktober 2012 13:32

Jag glömde visa bilden på Yvonne när hon valde smör till smörgåsarna. Hon fick välja vilket hon ville för mig! Ibland är man bara för snäll !

Av Elisabet Jonsson - 31 oktober 2012 13:27

När vi står och fixar smörgåsarna till vårt möte så kommer Helena fram och hälsar . Det är minst ett år sedan jag såg henne. Det var så kul att ses. Men vi hann ju inte prata så länge. Men hon ställde smällt upp på fotografering.

Av Elisabet Jonsson - 31 oktober 2012 13:21

I dag ska vi ha möte på Folktandvårdens huvudkontor. Det är Ped- trean. Vi är en och samma klink fast vi ligger på olika platser. Handen,Södertälje ochSollentuna. Ped trean och Ped Eastman är en och samma klinik fast Eastman ligger i Stockholm. Oftast har Ped trean möten för sig och Eastman har möten för sig. Idag skulle Yvonne och jag köpa matbröd och pålägg med oss. Vi började med bröd på Gateau sen handlade vi pålägget på Ica vid Vasaparken. Det var så gott och mötet var bra.


Av Elisabet Jonsson - 31 oktober 2012 07:01

Det är kallt i Ösmo ! Jag tog några kort när jag lämnade av Josefine i stallet. Det sista kortet är på Calypto.

Av Elisabet Jonsson - 30 oktober 2012 22:48

Det är Lisa Karlström Wahlander som hjälpt Josefine att göra en ny bild till sin blogg. Så otroligt fin bild.!
Vad duktig du är Lisa!

Av Elisabet Jonsson - 30 oktober 2012 07:13

I kväll är det ridning på Calypto igen och jag ska få rida i den nya begagnade dressyrsadeln . Det ska bli kul att få känna hur det känns.På tisdagarna när jag rider brukar Arne göra en mycket god ungspankaka som är färdig till jag kommer hem. Jag äter och sedan åker jag till tidningen på en gång.

Ovido - Quiz & Flashcards