kingmowgli

Alla inlägg under januari 2013

Av Elisabet Jonsson - 7 januari 2013 17:55

Jag skulle hämta Josefine och hundarna. De har varit här sedan halv sju i morse så jag trodde att det var bråttom hem . Ja vad händer då ? Jo då kommer Josefine och Mowgli. Precis som om dom inte skulle ha träffats under dagen ...........Tur att han är hemma.

Av Elisabet Jonsson - 7 januari 2013 17:19

Jaha då är den här dagen avklarad. Mycket telefonsamtal. Pat. med Eva och egna pat. Paket som har kommit, lustgas som lommit.Det är mycket att göra.Det är Mtahilda och jag på bilden.

Av Elisabet Jonsson - 7 januari 2013 17:16

Jaha då är den här dagen avklarad. Mycket telefonsamtal. Pat. med Eva och egna pat. Paket som har kommit, lustgas som lommit.Det är mycket att göra.Det är Mtahilda och jag på bilden.

Av Elisabet Jonsson - 7 januari 2013 06:04

Då är det dax igen att börja jobba . Det blir kul men man är ju van att göra som man vill och lägga upp dagarna som det passar en själv. Jag ska börja med att köpa ett nytt busskort så vi får åka lite tidigare.

Av Elisabet Jonsson - 6 januari 2013 20:21

Det var en som kände mer än väl igen MOWGLI när han gick förbi henne och det var BUBBLAN. Hon gick tom fram till grinden och ställde sig och tittade med spända öron framåt. Fantastisk tycket jag.

Av Elisabet Jonsson - 6 januari 2013 19:09

Min käre svåger kom och fikade med mig. Med sig hade han ved till mig . TACK !

Av Elisabet Jonsson - 6 januari 2013 19:06

Från vänster PETRA,JOPPAN och LELLA som dömde MASKETADHOPPNINGENS teater .SEGRADE GJORDE ......

Av Elisabet Jonsson - 6 januari 2013 18:49

Det var Johanna och Josefine som vann.Deras bidarg var Björn Gustavsson " CARINA BERG " .

Johanna sjöng låten och spelade på sin gitarr . Tufft gjort och GRATTIS till er båda !


 

Ovido - Quiz & Flashcards