kingmowgli

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elisabet Jonsson - 31 augusti 2014 18:37

Hur kan det vara så varmt ? Klockan är halv åtta hos oss och jag sitter i bikini och jag SVETTAS. I kväll ska vi antagligen åka in till Alanya och äta middag och gå och strosa runt i hamnen. Det är ju min näst sista kväll i kväll.

Poolen nu i kväll när vi badat färdigt.

[Bild]

Blommor vid poolen .

[Bild]

Jennifer köpte nya ljusstakar i går som ska stå på hennes nya bord på balkongen.

[Bild]

Av Elisabet Jonsson - 31 augusti 2014 14:42

Först gick vi på en inomhus marknad och vi köpte lite småsaker. Jag köpte en billig klänning då jag nu har börjat att använda Jennifers klänningar då jag packade fel kläder. Jag har har varvat med tre olika klänningar . Ändå hade ( jag ) Josefine packat så lite som möjligt men vi packade fel. Sen åkte vi till en annan affär : Priskrossaren. Nu sitter vi och fikar.

H&M tröja. Vad man hittar !!!

Festvåning

Av Elisabet Jonsson - 31 augusti 2014 11:29

I dag blev det LÅNGFRKOST hos grannarna med allt som tillhör. Alltså ett helt matbord medcolika rätter. Nu ska vi till marknaden .

Hos grannarna.

Från Jennifers vardagsrum .

Av Elisabet Jonsson - 30 augusti 2014 11:14

Varmt , varmt har ni hört mig skriva det ? Luftfuktigheten duger också .

Av Elisabet Jonsson - 30 augusti 2014 11:00

Nu har jag precis varit upp i Jennifers lägenhet och hämtat kaffe och en chokladbit. Vi har redan plaskat en stund i poolen och snart är det dax för ett nytt dopp. Jennifer lagade frukost i dag och det blev det omelett med tillbehör.

Av Elisabet Jonsson - 29 augusti 2014 17:44

Klockan är halv sju och det är 33 grader ute. Man blir svettig av att bara sitta ner. Vi åkte Taxi idag och han dom körde sa att det då var 40 grader ute . Jiiiippiiiii! Vem vill inte ha 40 grader. I kväll ska vi beställa hem pizza och äta ihop med grannen. Sen hår Jennifer och Gulay antagligen ut. Men inte jag som inte är så road av utelivet . Jag kommer att fortsätta att läsa min bok som är så bra! Jag har också målat tånaglarna men det var svårt att bestämma sig för vilken färg jag skulle ha. Det finns ju 150 olika nagel lack ! Hoppas att ni har det skönt hemma ! Mina dagar här börjar bli räknade.

Det är disigt över bergen.

Av Elisabet Jonsson - 29 augusti 2014 16:37

Jennifer har äntligen köpt nya utemöbler . Så länge som hon har letatat. Nu gjorde hon slag i saken och prutade rejält. Hon fick möblerna hemkörda på en gång och vi fick åka med i lastbilen. SKÖNT !

Av Elisabet Jonsson - 29 augusti 2014 12:16

I dag är det frukt och grönsaks marknad i Alanya. Ohhh vad mycket det finns av allt .

Ovido - Quiz & Flashcards