kingmowgli

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elisabet Jonsson - 31 oktober 2013 06:45

Bilden är frän kontoret som Yvonne och jag delar.

Av Elisabet Jonsson - 31 oktober 2013 06:43

Igår när jag skulle plocka ur tvättmaskinen så gick det inte , programmet var inte klart och hade låst sig. Jag stängde av maskinen och väntade en stund. Satte på centrifugeringen och den funkade. La in ny tvätt satte på maskinen , hoppades på att den skulle fungera. Efter det att vi hade övningskört var det bara att hänga tvätten. Vad var det som blev fel ? Vad vet jag men nu fungerar det i alla fall.

Av Elisabet Jonsson - 31 oktober 2013 06:36

Sitter på Pendeln på väg till Danderyds sjukhus och ska jobba på tandnarkosen. Det är lång resväg men det är det värt. För att jobba på tandnarkosen är kul och en härlig länka när nästan alla barn är färdigbehandlade när de går från narkosen .

Kanske skulle man behöva ha det så här i kväll när man kommer hem.

Av Elisabet Jonsson - 30 oktober 2013 07:05

Det märks att det är höstlov . Det är så tomt på tåget , inga barn och ungdommar,

Av Elisabet Jonsson - 30 oktober 2013 01:17

Klockan är 01.15 och jag kan inte sova. Har bläddrat runt på min Padda. Nu provar jag igen. God Natt ,

Av Elisabet Jonsson - 29 oktober 2013 21:32

Av Elisabet Jonsson - 29 oktober 2013 21:26

Jennifer sitter och tittar på REA shopping och jag tror att jag har fått en julklapp inlagd i en av Jennifers beställningar. Hoppas !!!

Av Elisabet Jonsson - 29 oktober 2013 16:35

Ovido - Quiz & Flashcards