kingmowgli

Alla inlägg under juni 2014

Av Elisabet Jonsson - 30 juni 2014 17:58

Den här fina koppen fick jag av Christina när hon var på hästträffen i Lördags. Hon hade gjort hela koppen själv. Den är så fin , tänk vad en del är duktiga! TACK snälla Christina !! Den var sååååå god att dricka ur .

Av Elisabet Jonsson - 30 juni 2014 17:55

Så här trötta var Angelina och Lyn efter helgen.

Av Elisabet Jonsson - 30 juni 2014 17:51

Under tiden Andreas och jag väntade på att kvällsfodra hästarna så skulle jag visa världsmetropol Nynäshamn !! Nynäshamn är för mig en sommarstad när affärer och hamnbodar ska ha öppet för turister !!! Men nej , det var stängt överallt utom på rökeriet . Jag passade då på att köpa Citron Mejram och färska Lagerblad i kruka. Pinsamt Nynäshamn !!!

Av Elisabet Jonsson - 30 juni 2014 07:12

Arne har köpt ett nytt batteri till sin nya moped. Batteriet var så litet så litet. Jag satte Angelina bredvid för att man ska se hur litet batteriet är .

Av Elisabet Jonsson - 30 juni 2014 07:09

I fredags hade jag semester , då hjälpte Arne mig att klippa gräset . Efter gräsklippningen band vi upp bönorna . På eftermiddagen red Andreas och jag ut en längre sväng med hästarna . Vi rekade hur vi skulle låta Lördagens gäng rida utan att det skulle bli några större problem. Fredagen avslutades med att vi åt på. Pizzerian PH i Nynäs.

Jag åt en pizza med tre olika sorters ostar på. Den var mycket god men jag orkade bara äta upp hälften för pizzan var väldigt mäktig men god .

Av Elisabet Jonsson - 26 juni 2014 05:55

I går kväll hade Jysk extrapriser på madrasser mellan 19-22. Jag hade lovat Arne att följa med honom dit. På vägen hem skulle jag få hjälp med att hämta hönsmaten hos Linda i Säbyvång. När vi åker dit är det tre STORA vildsvin på åkern. Man är glad att man slipper träffa dom personligen ! Bilderna är mörka för klockan är nio och vi sitter i bilen. Men tittar man noga så ser man GRISARNA .

Av Elisabet Jonsson - 26 juni 2014 05:48

Den här bilden blev utkastad från förra utlägget . Undrar varför ? Vill bloggen också ha mer värme ?

Av Elisabet Jonsson - 26 juni 2014 05:44

Klockan är kvart i sex och tre grader varmt ? Vad är detta ? Jag är ingen älskare av värme menligare varmt vill man ju ha !!!!! Är nu på väg till Danderyds sjukhus för att jobba på narkosen för sista gången den här terminen .

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards