kingmowgli

Alla inlägg under september 2012

Av Elisabet Jonsson - 29 september 2012 20:38

I morgon ska vi till Drevinge och tävla . Det är Calypto som tävlar han startar 1.10 och 1.20 . LYCKA TILL !

Av Elisabet Jonsson - 29 september 2012 20:34

Eftersom jag skulle jobba i Hemtjänsten och vi kom i väg lite senare från andra jobbet så blev det ont om tid så vi åt på ÖSMO GILLEN . Vi tog alla tunnbrödsrulle men med olika innehåll och vi drack läsk. Sen snabbt till kontoret och plock ihop nycklar och pappet.

Av Elisabet Jonsson - 29 september 2012 08:27

Nu är det dags att börja jobba. Jag börjar på Folktandvården nu och slutar på Hemtjänsten kl. 22. 40.

Av Elisabet Jonsson - 29 september 2012 07:11

Jag var och köpte vykort , då hittade jag det är söta vykortet med recept på muffins. Jag har inte hunnit prova det ännu men så fort jag blir ledig ska jag prova kanske ska jag ha i björnbär för det har vi mycket på tomten.

Av Elisabet Jonsson - 28 september 2012 18:48

Vad fort tiden går . Bilden är tagen för ca. 12-13 år sedan. Josefine och Jennifer rider ut på Lovely och Hunter.
Gamla goda tider.!!!!!

Av Elisabet Jonsson - 28 september 2012 18:41

Mathilda och Akilles gick omkull ordentligt i går på hoppträningen. Mathilda mår efter omständigheterna bra. Hon har ont i vänster armen och stel i nacken. Man kan säga tur i oturen.

Av Elisabet Jonsson - 28 september 2012 18:24

Josefine Lumos hundarna och jag gick en härlig hÖSTPROMENAD . Här kommer lie bilder.

Av Elisabet Jonsson - 28 september 2012 06:58

Är på väg till jobbet. Pendeln skulle komma om 3 min. Nu är det ändrat till 4 min,Vi får se vad det blir ....
Jag ska jobba både lördag och söndag. På söndag ska Josefine tävla också. Vi får se om hon hinner starta sista klassen som är 1.20 .

Ovido - Quiz & Flashcards