kingmowgli

Alla inlägg under maj 2013

Av Elisabet Jonsson - 30 maj 2013 06:13

Missade att lägga ut denna bild från i Lördags då Andreas och jag gick förbi JUNIBACKEN . Vilka sagor Astird Lindgren har gjort !

Av Elisabet Jonsson - 30 maj 2013 06:09

Klockan är sex och jag sitter på pendeln. I dag ska jag jobba på narkosen på Danderyds sjukhus. Det är jättekul att jobba där men det tar nästan två timmar att komma dit. Jag ser fram emot lunchen då dom har otroligt goda sallader som man kan köpa. Jag har en toppen dag fram för mig . Dessutom får jag hämta bilen i kväll . Kanske läge att köpa sig en lott idag ?

Av Elisabet Jonsson - 29 maj 2013 18:47

Så här fin är min blombikett jag fick.

Av Elisabet Jonsson - 29 maj 2013 16:41

Sitter och tittar på när tjejerna rider. Jag väntar på Arne som ska plocka upp hundarna , Josefine och mig så vi får åka bil hem. Tiguanen får vara kvar på verkstad under natten. Där har han det bra.

Av Elisabet Jonsson - 29 maj 2013 16:39

Sitter och tittar på när tjejerna rider. Jag väntar på Arne som ska plocka upp hundarna , Josefine och mig så vi får åka bil hem. Tiguanen får vara kvar på verkstad under natten. Där har han det bra.

Av Elisabet Jonsson - 29 maj 2013 13:08

Mia och jag fick varsin stor bukett med rosor och vita krysantemum av en patient som vi hjälp idag .TACK !

Av Elisabet Jonsson - 29 maj 2013 07:35

Jag hann bara till BUSSHÅLLPLATSEN så kom bussen. Ombytt och klart. Dax att kavla upp ärmarna och köra igång. Undrar hur det går för bilen ?

Av Elisabet Jonsson - 29 maj 2013 07:19

Ja då är bilen inlämnad på kontroll av avgas systemet . Det är bara att hålla tummarna för att det är något som går på garantin. Men med min tur så är ditt säkert inte så ......Nu ska jag ta bissen till jobbet .

Ovido - Quiz & Flashcards