kingmowgli

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Elisabet Jonsson - 15 oktober 2014 15:36

nu är de sista takpannorna nerkörda till slänten. HURRA HURRA !!!!

Jag fick ett så fint tak !

Sista skottkärran .

Fin natur runt omkring mig när jag jobbar .

Mycket tegel blev det !

Nu firar jag att taket och ner körningen gamla taket är KLART !

Av Elisabet Jonsson - 15 oktober 2014 12:50

Så här fin utsikt har jag från pendeltåget . Det är inte illa tycker jag.

Av Elisabet Jonsson - 15 oktober 2014 07:27

jag har fått en fin liten app. Den räknar ner varje dag fram till Jul . Det är vår fina katt som är på bilden .Ni ser väl snöflingorna på henne ?

Av Elisabet Jonsson - 15 oktober 2014 07:13

när jag skrev inlägget om min Pappas begravning så hade jag bilder på min halvsyster Margareta. Jag skrev min halvstirriga Margareta men så ska det INTE stå utan det SKA STÅ
Min halvsyster Margareta . Så det kan bli !'

Av Elisabet Jonsson - 15 oktober 2014 07:06

i dag slutar jag tidigt ! Då ska jag hem och köra rester från takteglet . Det är sådant hemma nu !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards