kingmowgli

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Elisabet Jonsson - 13 oktober 2014 17:14

i Lördags red Andreas och jag ut i det fina höstvädret . Jag har inte ridit på över en vecka eftersom Lilleman har varit svullen i kotan . Vi hittade även lite svamp på mina special ställen .
HÄRLIGA HÖST .

Av Elisabet Jonsson - 13 oktober 2014 07:27

Min fina ponny har fortfarande inte fått något namn ..... Stackarn ! Han kallas för Lilleman , Lille grå
, ponnyn. Ingen hittar ett passande namn till denna OTROLIGT fina ponny.

Av Elisabet Jonsson - 13 oktober 2014 07:24

Det är precis så min tokiga Josefine och Roqcoo tänkte i går innan de gav sig ut i regnvädret och jag tror också att dom var de enda som red ut i regnet
. Vi andra vi red inne i ridtältet i stället , så VI inte blev blöta . Men är man bara tillräckligt lite annorlunda .... Så går ju det mesta.

Av Elisabet Jonsson - 13 oktober 2014 07:19

En ny och härlig vecka !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards