kingmowgli

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Elisabet Jonsson - 1 mars 2014 21:13

Jag håller på Martin och Helnaken i kvällens Mello.

Av Elisabet Jonsson - 1 mars 2014 19:30

I Torsdags köpte jag de efterlängtade Penseerna så fina. Dom får stå inne ett tag bara för att jag tycker så mycket om dom. Jag fick en mycket fin Azalea av familjen Böckis igår . Såg ut som en vacker brudbukett.

Av Elisabet Jonsson - 1 mars 2014 14:12

Camilla och jag gick vår vanliga helg morgon promenad . Vi tog med oss Lyn och CALYPTO . CALYPTO som i dag fick ett nytt namn : SVARTA HINGSTEN. Han var nämligen snyggast och bäst idag tyckte han själv. Väl hemma fick Josefine ta hand om honom!

Av Elisabet Jonsson - 1 mars 2014 14:04

I dag kom Roger och fika tillsammans med oss i Cafeterian på ridskolan. I dag fanns det bl.a minisemlor dom såg mycket goda ut. Men jag tog mitt vanliga Kaffe och Kexchoklad. GOTT !

Av Elisabet Jonsson - 1 mars 2014 07:46

Lördags morgon i stallet , alla har fått mat och är nöjda

Ovido - Quiz & Flashcards