kingmowgli

Alla inlägg den 1 september 2014

Av Elisabet Jonsson - 1 september 2014 23:54

Vi avslutade på balkongen med istea och en bakelse som vi delade på .
God Natt Turkiet , tack för den här gången '

Av Elisabet Jonsson - 1 september 2014 23:41

Sista kvällen från Jennifers härliga balkong med den fina utsikten.

Sitter och läser i en ny bok jag precis har börjat med så att jag har något att göra på planet.

Av Elisabet Jonsson - 1 september 2014 17:16

Nu målar Toprak Jennifers naglar. Han målade nyss en fin Padda , men ville göra den ännu finare så han tog bort och har nu börjat på en ny.

Av Elisabet Jonsson - 1 september 2014 15:10

Regn och åska som var utlovat kom naturligtvis inte . Nu har vi gått på marknaden och betalat elräkningen. KÖ ? Vad är det ? Vassast armbågar kommer först fram i kön' ! Så vi kom sist i kön. Nu har vi gått till en restaurang för att pizza , sen går vi hem och slänger oss i poolen och be Jennifers granne boka en Transfer åt mig. I kväll bär det av in till Alanya för att gå en sista promenad i Centrum.

De tre övre bilderna är från OBA centrum.

Hibiskus

Vindruvor

Elverket där Jennifer betalade sin elräkning.

Av Elisabet Jonsson - 1 september 2014 10:18

I dag har Jennifer gjort frukost åt oss , då hon har varit barnvakt här i natt . Utsikten är från deras balkong.Enligt vädret ska det bli åska i dag och det låter spännande för Jennifer har visat mig bilder förut när det har varit oväder här. Nu håller jag tummarna för lite att titta på . Men Jennifer säger att det sällan blir oväder fast de sagt så. I dag blir det att gå på marknaden och åka in till Alanya en sväng. Sen blir det att kasta ner grejorna i resväskan.

Jennifers gamla möbler ,

Till slut min nya ÄLSKLING.

Ovido - Quiz & Flashcards