kingmowgli

Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Elisabet Jonsson - 28 augusti 2014 21:55

Här spelas det TV spel sent in på natten. Dessutom är det så varmt så att svetten rinner trots aircontion.

Av Elisabet Jonsson - 28 augusti 2014 21:48

Det började med att jag följde med Jennifer till skolan . Det var många år sedan jag gjorde det. Under tiden gick jag och tittade i affärer. När hon var klar tog jag en glass och Jennifer färskpressad juice.

Sen gick vi vidare till. Cleopatra stranden och badade.

Efter badet tog vi bussen in till Centrum och Irfans väskaffär. Tro det eller ej , men jag hittade ingen väska.

Nu var det bara att skynda oss för Jennifer hade bestämt träff med Gulay på ett fik. Där tog vi lite dricka. Sen hämtade vi upp Toprak och åkte bil till DIMCAY där vi badade och åt middag.

Jennifer gör läxor .

Elaka Jennifer och Torpak knuffade i mig , i vattnet. Vattnet är iskallt och jag tyckte att jag aldrig kom upp till utan . Det var en obehaglig känsla. Men nyttig!!

Det är så svårt att beskriva DIMCAY med bilder men ett häftigt ställe med god mat .

Av Elisabet Jonsson - 28 augusti 2014 21:24

Jag har fått två fina bilder på hästarna. Ser inte ut att sakna mig NÅGONTING.

Av Elisabet Jonsson - 28 augusti 2014 21:19

Här badar jag vid den lilla stranden dit man fick gå i vattnet för att komma till stranden.

GRANNENS fina minisköldpadda. Den har jag härmat tagit med mig hem.

LUNCH hos grannen med Sköld paddan. Vi åt toast som Jennifer gjort i ordning till odd.

Snygg och fräsch restaurang på taket ?????

Vår mat

Utsikten från det tråkiga taget var fin. Jennifer sa vad det står men det har jag tyvärr glömt.

Detta inlägg handlade om gårdagen ,

Ovido - Quiz & Flashcards