kingmowgli

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Elisabet Jonsson - 12 augusti 2014 07:19

Denna lilla vackra , snälla ponny hur kunde vi få tag på honom ? Jag säger samma töntiga uttryck som många säger i andra sammanhang.HAN har ett hjärta av guld. Vem
som tagit bilderna vet jag inte ännu . Men ett stort TACK till DIG '

Av Elisabet Jonsson - 12 augusti 2014 07:09

Då har jag vänt på resandet och reser nu mot Handen i stället för att resa till Södertälje. Det känns som om jag har varit på semester och tiden som jag varit i Södertälje var ju i fyra veckor. Den tiden är ju lika lång som en semester period. I kväll är jag bjuden till YVONNE på middag efter jobbet. Det ska bli kul ! Josefine skulle åka och köpa en extern hårddisk till Jennifer sen hämtar hon mig. Så i dag är det rena lyxen. Nu kan jag snart börj räkna ner till semestern börjar.

Ovido - Quiz & Flashcards