kingmowgli

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Elisabet Jonsson - 11 augusti 2014 06:31

Efter duschen vill man ju snygga till sig lite.gulliga Lilleman.

Av Elisabet Jonsson - 11 augusti 2014 06:25

Titta vad jag hittade i min vas i går när jag kom hem ...... En gräshoppa eller vårtbitare .

Av Elisabet Jonsson - 11 augusti 2014 05:29

I går var ridskolan på Årsta Runsten och avslutade sitt ridläger med terräng träning . Vi fick följa med . Tur med vädret och solen hade torkat upp det blöta gräset. Alla var mycket duktiga både ryttare och hästar.

I väntan på att få åka.

Lucas

Lucas

Lilleman

Lilleman

Av Elisabet Jonsson - 11 augusti 2014 05:24

I dag är min sista dag i Södertälje. Jag har varit där i över fyra veckor och tiden har gått väldigt snabbt. Så i morgon är jag tillbaka i Handen. Nästa Fredag börjar jag min semester men innan dess ska jag åka på tre narkoser på Danderyds sjukhus. Så man får jobba hårt in i det sista innan semestern.

Av Elisabet Jonsson - 11 augusti 2014 05:18

En helg med fart och fläkt har precis dragit förbi.

Ovido - Quiz & Flashcards