kingmowgli

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Elisabet Jonsson - 7 augusti 2014 22:41

Sov gott !

Av Elisabet Jonsson - 7 augusti 2014 22:37

I dag var det andra dagen på Dressyrkursen. Det gick bra. ( jag gemför mig bara med mig själv ). Galoppfattningarna är svåra.

Av Elisabet Jonsson - 7 augusti 2014 06:25

På med gummistövlar och en jacka som står emot regn och så i väg till bussen.Bussen är lydig och kommer precis som den ska och inte en minut tidigare. Regndropparna rinner innanför jackan och det är inte så skönt. Men nu är jag på bussen och Josefine snart hemma så det blir bra gör stackars Lyn som varken har ätit eller velat rasta sig. STACKARS LYN !

Av Elisabet Jonsson - 7 augusti 2014 06:24

På med gummistövlar och en jacka som står emot regn och så i väg till bussen.Bussen är lydig och kommer precis som den ska och inte en minut tidigare. Regndropparna rinner innanför jackan och det är inte så skönt. Men nu är jag på bussen och Josefine snart hemma så det blir bra gör stackars Lyn som varken har ätit eller velat rasta sig. STACKARS LYN !

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Elisabet Jonsson - 7 augusti 2014 05:26

Så här ser det ut hemma hos oss just NU.

Av Elisabet Jonsson - 7 augusti 2014 05:23

Då vaknar man till blixt och dunder . LYN är så rädd så att hon äter inte och när LYN inte äter då är det illa. Regnet det bara vräker ner så vad tar man på sig i dag då så att man kan komma ner till bussen. Jag lämnade min jacka på jobbet igår dumt nog.

Ovido - Quiz & Flashcards