kingmowgli

Alla inlägg den 30 juli 2014

Av Elisabet Jonsson - 30 juli 2014 06:41

Så här ser min nya fina kopp ut när jag åt frukost i morse.

PH

Av Elisabet Jonsson - 30 juli 2014 06:38

Efter att vi var färdiga i stallet i går så åkte Bäckis , Arne och jag ner till pizzan PH i Nynäs. Jag beställde ingen mat eftersom jag var mätt. Men jag fick iallafall några fina pizzabitar av Mathilda och Camilla som jag i allafall åt upp . Bäckis åkte hem och Arne och jag fortsatt ner till hamnen för att äta lite glass. Vi satt kvar där länge . En sån fin kväll , mycket människor , god glass och skönt väder. Sen var det bara att hoppa i säng när jag kom hem.

Av Elisabet Jonsson - 30 juli 2014 06:30

Fina blommor som står inne hos mig ! Gula ringblommor och gula solrosor. Blommor kan man aldrig få för mycket av.

Av Elisabet Jonsson - 30 juli 2014 06:27

När jag kom till stallet i går låg det två fina presenter till mig. Dom var från Emma och Helena. Jag har passat deras häst Greven när de var på semester. Emma hade designat och målat en egen mugg till mig.!! Så JÄTTEFIN. ! Det är så otroligt roligt att få en present som någon har gjort personligen till en. TACK snälla EMMA jag blev så GLAD ! Självklart använde jag muggen direkt i morse . Den var MYCKET god att dricka ur !!!!!

Av Elisabet Jonsson - 30 juli 2014 06:17

Så här långt har Kalle kommit med taket. Det blir så fint . Teglet som ligger på backen är mitt jobb . Men det har varit så varmt så jag har inte orkat köra ner teglet där det ska ligga .Men superfint blir det .

Av Elisabet Jonsson - 30 juli 2014 06:11

Solen är på väg upp och ska förhoppningsvis bytas ut mot regn. Jag tog några bilder på morgon trötta ridskolehästarna .

Så här såg det ut hemma .

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards