kingmowgli

Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Elisabet Jonsson - 26 juli 2014 22:23

Äntligen har jag köpt en ostkupa! Så fräscht att ta fram ostkupan när man ska äta ost. Bra för miljön att det inte går så mycket plastpåsar.

Av Elisabet Jonsson - 26 juli 2014 22:19

I dag var vi och handlade på Lyckås. Jag köpte nya Ariat skor till Josefine, några strumpor till Josefine och Fly veil's till hästarna.

Av Elisabet Jonsson - 26 juli 2014 07:53

Alldeles straxt dags att åka till stallet för promenad. I morse när jag gick ut på balkongen för att äta frukost så kändes det som när man går ut på Jennifers balkong i Turkiet samma doft och lite fuktig värme. Härlig känsla. Förra veckan var Camilla och jag i Handen , då köpte jag ett nytt rep till balkongen kanske var det en storlek för litet men nu är det ett rent och helt rep.

Ovido - Quiz & Flashcards