kingmowgli

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Elisabet Jonsson - 16 juli 2014 06:37

Ännu en vacker utsiktsbild från bussfönstret.

Av Elisabet Jonsson - 16 juli 2014 06:32

Vilka fina planteringar dom hat i Södertälje . När jag går från bussen till jobbet möts jag av dessa fina Bloom och deras fantastiska doft .

Av Elisabet Jonsson - 16 juli 2014 06:29

Kalle han kämpar på bra med mitt tak , det blir så fint !!! I helgen ska jag börja köra ner lite tegel från tomten till soptunnan.

Av Elisabet Jonsson - 16 juli 2014 06:25

I morse var det varmt och skönt när jag stod och väntade på bussen. Lite lustigt var det att se månen på ena sidan vägen och solen på den andra sidan vägen.

Av Elisabet Jonsson - 16 juli 2014 04:59

I natt har det regnat . men jag tror inte att det har regnat så mycket som det behövs för att jag ska slippa vattna . Jag tror också att svampen vill ha mer regn. Men som det ser ut nu så är visst solen på väg upp igen.

Ovido - Quiz & Flashcards