kingmowgli

Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Elisabet Jonsson - 7 juli 2014 22:02

I dag fick Andreas och Rakel klara sig själva utan Lilleman och mig. Det gick tydligen bra men dom hade slagits med mygg i skogen.

Efter ridningen blev det lite duschning.

Av Elisabet Jonsson - 7 juli 2014 17:19

27 grader varmt , ingen luftkonditionering på pendeln. Så varmt .

Av Elisabet Jonsson - 7 juli 2014 07:30

Arne var också med under hela dagen men hamnade inte på någon bild . Däremot kom han med på videofilmerna .Arne var sällskapsherre med Taha under ridningen. Men på kvällen var han och spelade så då fick jag en bild på honom.

Av Elisabet Jonsson - 7 juli 2014 07:23

Förra Lördagen samlade vi ihop det gamla gänget och red. Det var Christina , Maria ,Eva , Taha , Sonja , Yvonne , Andreas och jag. Vi började med att fika och prata eftersom det var så länge sedan vi träffats. Andreas hade sadlat alla hästarna så det var bara att träna hästarna och iväg på en fin ridtur i skritt. Vi hade tur med vädret , dom hade sagt att det skulle bli regn men vi hade uppehåll och lagom värme. Det var fyra som red och fem som gick . Lille Hector var också med på promenaden. När vi ridit färdigt och släppt ut hästarna i hagen så åkte vi hem till mig. Andreas och jag hade köpt sallad som vi åt . Efter maten drack vi kaffe och åt fikabröd. Alla stannade kvar länge och vi hade en mycket trevlig dag med prat , mat och ridning.

Av Elisabet Jonsson - 7 juli 2014 07:06

I dag är pendeln försenad . Man undrar varför den är sen ?

Av Elisabet Jonsson - 7 juli 2014 07:04

Soligt och varmt i dag IGEN ! I dag är det den 7 Juli och det är den första morgonen på HELA SOMMAREN som jag inte har tagit på mig en tröja eller jacka . Just mu sitter Åsa på ett flygplan på väg till Jennifer och Josefine i Turkiet.

Men det gör jag !

Ovido - Quiz & Flashcards