kingmowgli

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Elisabet Jonsson - 6 juli 2014 22:01

Ja det har varit en bra Söndag. Först åkte hundarna och jag till hästarna och släppte ut dom. Mockade och grejade lite . Efter att Mathilda hopptränat tre hästar fikade vi med kaffe, dricka och kaka. Efter lite mer jobb i stallet blev det lunchdags så vi åkte upp till Ösmo och åt på grillen . Sedan hade Mathilda hoppträning för Andreas och det gick mycket bra och Andreas var nöjd. Jag städredskap våra skåp i silon så nu har Lilleman ett eget skåp. Han har så MÅNGA täcken så han behöver inte ha något mer täcke på flera år. Fikadags i gen men nu med kaffe och körsbär , sen blev det hemgång. Jag hade bett Arne komma och klippa gräsmattan för i morgon kommer Kalle och börjar med taket . Vi bar bort alla möbler och ställde dom på gräsmattan. Sem dess har jag vattnet och gjort rent i hönsens vattenhinkar . Till slut plockade jag in fläderblommor för att göra en ny sats med saft . Sängdags nu GOD NATT .

Ovido - Quiz & Flashcards