kingmowgli

Alla inlägg den 5 juli 2014

Av Elisabet Jonsson - 5 juli 2014 22:27

Oss blir dom inte av med !!

Vi gick aldrig hem utan är fortfarande kvar .

Av Elisabet Jonsson - 5 juli 2014 21:30

Är nu på grillkväll hos Bäckis. Massor av gott .! En trevlig kväll som snart är slut !

Sen blev det kaffe och kaka.

Sen blev det lite annat som IPad och telefoner.

Av Elisabet Jonsson - 5 juli 2014 12:59

Vi väntar på att Arne ska komma , han är inne på
Byggfirman och ska handla rundstavar till mitt hammock tak .

Av Elisabet Jonsson - 5 juli 2014 11:43

Jag bakade en kaka i morse så ringde jag till Arne och Bäckis och frågade om de ville fika. Det ville dom så nu fikar vi hos Arne .

Av Elisabet Jonsson - 5 juli 2014 08:20

Tidigt i morse fick jag ett sms att Helena kunde släppa ut hästarna . Det tackar man ju inte nej till. Jag ringde till Camilla så vi sköt upp promenaden till senare i dag. Gjorde iordning hundarnas mat , frukost till mig själv och gick och la mig igen. Så skönt !

Ovido - Quiz & Flashcards