kingmowgli

Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Elisabet Jonsson - 3 juli 2014 21:14

Nu har mina HAMMOCKDYNOR kommit . Det är första gången någonsin som jag har dynor som passar till hammocken. Dynorna blev bra tycker jag. Jag har även köpt ett hammocktak men det kan jag inte sätta upp för det finns inga som håller upp taket .

Av Elisabet Jonsson - 3 juli 2014 17:18

Det finns så mycket vackra blommor nu. De blommar med härliga starka färger.

Av Elisabet Jonsson - 3 juli 2014 07:13

Arne hjälper mig med hundarna ibland så när jag skulle hämta dom i Tisdags så bjöd Arne på middag. Det blev Pyttipanna med ägg , grönsaker och rödbetor. Det var mycket gott.

Av Elisabet Jonsson - 3 juli 2014 07:02

Vilken härlig dag det verkar bli. Soligt och så blåser det som det alltid gör .

Min fina utsikt när jag väntar på Pendeltåget.

Ovido - Quiz & Flashcards