kingmowgli

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Elisabet Jonsson - 19 juni 2014 06:49

I går fick jag ett sms från Anna som undrade var jag var ? Vi bestämde tid i stallet klockan två. Anna kom och inte bara det hon hade med sig en fikakorg. Hon hade bakat den godaste Morotskakan jag någonsin ätit ! Så GOOOD ! TACK ! Det blev en trevlig pratstund innan mitt ridläger började .

Av Elisabet Jonsson - 19 juni 2014 06:09

I morgon är det midsommarafton och för första gången på flera år ska jag inte jobba. Det känns skönt. Lite blommor från igår när hundarna och jag följde med Andreas till bänken . Andreas fortsatte sedan sin ridfärd.

Av Elisabet Jonsson - 19 juni 2014 06:03

I dag är det mulet och lite kyligt. I dag är jag på väg till Danderyd och ska jobba på narkosen .jag åker buss och det är kallt i bussen , tur att jag tog på mig både tröja och jacka. I kväll åker Josefine till Turkiet i 5,5 vecka.

Ovido - Quiz & Flashcards