kingmowgli

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2014

KVÄLL

Av Elisabet Jonsson - 29 augusti 2014 17:44

Klockan är halv sju och det är 33 grader ute. Man blir svettig av att bara sitta ner. Vi åkte Taxi idag och han dom körde sa att det då var 40 grader ute . Jiiiippiiiii! Vem vill inte ha 40 grader. I kväll ska vi beställa hem pizza och äta ihop med grannen. Sen hår Jennifer och Gulay antagligen ut. Men inte jag som inte är så road av utelivet . Jag kommer att fortsätta att läsa min bok som är så bra! Jag har också målat tånaglarna men det var svårt att bestämma sig för vilken färg jag skulle ha. Det finns ju 150 olika nagel lack ! Hoppas att ni har det skönt hemma ! Mina dagar här börjar bli räknade.

Det är disigt över bergen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabet Jonsson - 27 oktober 2014 07:06


Dålig kvalité på bilden , jag vet .

Av Elisabet Jonsson - 26 oktober 2014 11:22


Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 17:30

Arne och jag är på pizzan i Ösmo. Vi tog varsin Kebab pizza med vitlök. Den är mycket GOOOD. ...

Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 16:53


Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 07:06

Fredag igen ! Vad veckorna går fort . I går tog jag ut lite flex och åkte till Lena och fikade. Inte nog med att man fick paj och kaffe . Lena bjöd med mig till Hasseludden en helg ! Det är så mysigt där . Men vi ska åka när hennes valpar ,som ännu ...

Ovido - Quiz & Flashcards