kingmowgli

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2014

IDAG

Av Elisabet Jonsson - 28 augusti 2014 21:48

Det började med att jag följde med Jennifer till skolan . Det var många år sedan jag gjorde det. Under tiden gick jag och tittade i affärer. När hon var klar tog jag en glass och Jennifer färskpressad juice.

Sen gick vi vidare till. Cleopatra stranden och badade.

Efter badet tog vi bussen in till Centrum och Irfans väskaffär. Tro det eller ej , men jag hittade ingen väska.

Nu var det bara att skynda oss för Jennifer hade bestämt träff med Gulay på ett fik. Där tog vi lite dricka. Sen hämtade vi upp Toprak och åkte bil till DIMCAY där vi badade och åt middag.

Jennifer gör läxor .

Elaka Jennifer och Torpak knuffade i mig , i vattnet. Vattnet är iskallt och jag tyckte att jag aldrig kom upp till utan . Det var en obehaglig känsla. Men nyttig!!

Det är så svårt att beskriva DIMCAY med bilder men ett häftigt ställe med god mat .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabet Jonsson - 27 oktober 2014 07:06


Dålig kvalité på bilden , jag vet .

Av Elisabet Jonsson - 26 oktober 2014 11:22


Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 17:30

Arne och jag är på pizzan i Ösmo. Vi tog varsin Kebab pizza med vitlök. Den är mycket GOOOD. ...

Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 16:53


Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 07:06

Fredag igen ! Vad veckorna går fort . I går tog jag ut lite flex och åkte till Lena och fikade. Inte nog med att man fick paj och kaffe . Lena bjöd med mig till Hasseludden en helg ! Det är så mysigt där . Men vi ska åka när hennes valpar ,som ännu ...

Ovido - Quiz & Flashcards