kingmowgli

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2014

SLUT

Av Elisabet Jonsson - 26 augusti 2014 21:53

Vi gick hemifrån klockan elva och kom hem vid sju tiden. Vi har varit halv vägs till Borgen , fikat och vänt ner till Alanya. Så här kommer fler bilder .....

Det var så Brandt p båda sidorna så jag vågade knappt gå framåt. Ser ni min fina hatt , som en riktig turist.

Dom har gjort som ett litet museum i berget.

TURISTEN

När vi kommit ner mot staden kunde man bada. Man fick gå tio meter i vattnet för att komma till den lilla stranden.

Sen gick vi och fikade.

Efter att vi hade fikat hick vi till ett varuhus. Fin utsikt och fina varor.

Sen tog vi bussen HEM,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabet Jonsson - 27 oktober 2014 07:06


Dålig kvalité på bilden , jag vet .

Av Elisabet Jonsson - 26 oktober 2014 11:22


Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 17:30

Arne och jag är på pizzan i Ösmo. Vi tog varsin Kebab pizza med vitlök. Den är mycket GOOOD. ...

Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 16:53


Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 07:06

Fredag igen ! Vad veckorna går fort . I går tog jag ut lite flex och åkte till Lena och fikade. Inte nog med att man fick paj och kaffe . Lena bjöd med mig till Hasseludden en helg ! Det är så mysigt där . Men vi ska åka när hennes valpar ,som ännu ...

Ovido - Quiz & Flashcards