kingmowgli

Direktlänk till inlägg 24 juli 2014

UTFLYKT

Av Elisabet Jonsson - 24 juli 2014 06:36

En dag gjorde vi en liten utflykt när vi åkte från jobbet till stallet. Vi åkte till SALTÅ KVARN. Den åker man alltid förbi när man åker på motorvägen
hem mot Stockholm. Jag visste inte ens att den var i gång , men har alltid varit lite nyfiken på kvarnen. I en lada bredvid kvarnen säljer man EKO produkter av alla olika slag. Ett härligt fik fanns det förstås också . Jag åt Smörslungade makaroner och prinskorv från en närliggande gård . Sen blev det kaffe och och efterrätt. Allt var mycket gott .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabet Jonsson - 27 oktober 2014 07:06


Dålig kvalité på bilden , jag vet .

Av Elisabet Jonsson - 26 oktober 2014 11:22


Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 17:30

Arne och jag är på pizzan i Ösmo. Vi tog varsin Kebab pizza med vitlök. Den är mycket GOOOD. ...

Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 16:53


Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 07:06

Fredag igen ! Vad veckorna går fort . I går tog jag ut lite flex och åkte till Lena och fikade. Inte nog med att man fick paj och kaffe . Lena bjöd med mig till Hasseludden en helg ! Det är så mysigt där . Men vi ska åka när hennes valpar ,som ännu ...

Ovido - Quiz & Flashcards