kingmowgli

Direktlänk till inlägg 19 juli 2014

GOD MORGON

Av Elisabet Jonsson - 19 juli 2014 08:18

I dag har jag en ledig förmiddag. Helena var snäll och tog ut hästarna i morse och Emma skulle skritta på Lilleman. Vilken snäll liten ponny han är . Jag säger som Josefine skriver : Att vem som helsta kan rida honom. Han ställer upp på allas nivå! Nu när jag har lite fri tid så ska jag baka en kaka . Sen ska jag köra undan tegel så mycket jag orkar. Kalle har hämtat sin borr
Maskin så idag kanske jag kan få upp vår nya brevlåda. Hörde också tyvärr att Åsa nu har insjuknat i maginfluensa. Stackars Åsa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabet Jonsson - 27 oktober 2014 07:06


Dålig kvalité på bilden , jag vet .

Av Elisabet Jonsson - 26 oktober 2014 11:22


Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 17:30

Arne och jag är på pizzan i Ösmo. Vi tog varsin Kebab pizza med vitlök. Den är mycket GOOOD. ...

Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 16:53


Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 07:06

Fredag igen ! Vad veckorna går fort . I går tog jag ut lite flex och åkte till Lena och fikade. Inte nog med att man fick paj och kaffe . Lena bjöd med mig till Hasseludden en helg ! Det är så mysigt där . Men vi ska åka när hennes valpar ,som ännu ...

Ovido - Quiz & Flashcards