kingmowgli

Direktlänk till inlägg 14 juli 2014

HELGEN SOM VAR

Av Elisabet Jonsson - 14 juli 2014 06:45

Ytterligare en trevlig helg har gått!

Camilla och jag på morgonpromenad med hundarna.

Camilla och jag skulle lämna in kläder till skomakaren men han hade Lördags stängt . Vi köpte sallad och jag köpte 15 l. jordgubbar . Vi åkte ut på Ringvägen och åt upp salladen . Så fantastiskt vackert vi har det i vår kommun.

På eftermiddagen nickade Andreas och jag ur hagarna och då kom familjen Medin och hälsade på .

Nu har dom börjat röja och köra bort sand och jord för nya ridhuset . Den väg vi gick för att komma till gräshagarna är nu bota.

Andreas passade på att känna av lite hur ridtältet fungerade med Rakel inför morgonens hoppträning.

Så kom Emma och skrittade på Greven som har fått fela sår i hagen.

Kvällen avslutades med en pizza med. Arne och Camilla. Jimmy var tvungen att åka iväg på något .

Bild från Arne när han var nere i Nynäs senare på kvällen.

Söndag morgon på promenad igen. Bubblan i ridskolans sommarhage. Ingen ridskolehäst så här långt har skadat sig i hagen.

Jag har skördat mina första grönsaker som blev två squash. En trevlig helg avslutades med att Lilleman verkar vara frisk i benet så jag gick en halvtimmes promenad med honom , där han hittade på både det ena och det andra. Men hem kom vi !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabet Jonsson - 27 oktober 2014 07:06


Dålig kvalité på bilden , jag vet .

Av Elisabet Jonsson - 26 oktober 2014 11:22


Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 17:30

Arne och jag är på pizzan i Ösmo. Vi tog varsin Kebab pizza med vitlök. Den är mycket GOOOD. ...

Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 16:53


Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 07:06

Fredag igen ! Vad veckorna går fort . I går tog jag ut lite flex och åkte till Lena och fikade. Inte nog med att man fick paj och kaffe . Lena bjöd med mig till Hasseludden en helg ! Det är så mysigt där . Men vi ska åka när hennes valpar ,som ännu ...

Ovido - Quiz & Flashcards