kingmowgli

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Elisabet Jonsson - 25 juli 2013 23:45

Den här fina Trollsländan fans inne på jobbet när jag kom så vi öppnade fönstret och den flög ut !

Av Elisabet Jonsson - 25 juli 2013 23:41

I dag har vi städat HÄSTTRANSPORTEN och gjort den fin. Innan jag åkte till jobbet vill jag bara titta hur fin den hade blivit. Tjockis var också intresserad av att se hur fint vi hade gjort.

Av Elisabet Jonsson - 25 juli 2013 16:53

Dessa fina glada gummistövlar fick jag av Jennifer förra året. Sköna stövlar fina färger. Men men .... idag tog jag på mig glasögonen och vad hände då ? Det var ju fina djur på stövlarna . Heja glasögon !!!

Av Elisabet Jonsson - 25 juli 2013 13:33

När nästan allt jobb var klart i stallet så sa Anna- Karin att det var fika. Kaffe och nybakad kaka. GOTT !

Ovido - Quiz & Flashcards