kingmowgli

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Elisabet Jonsson - 15 juli 2013 02:22

Man blir glad och tacksam när man tittar på denna bild.tre så helt olika individer som har kommit till oss av tre speciella anledningar. Jag kan bara känna en stor tacksamhet att dom är våra.

Av Elisabet Jonsson - 15 juli 2013 02:14

Jag fick tre skott av ROSA BÖNOR av Laila min arbetskompis. Den är så vacker i sin blomma dessutom ska den vara god säger dom som ätit bönorna.

Av Elisabet Jonsson - 15 juli 2013 02:11

Jag kunde inte låta bli att provsmaka gurkan . Den var så varm och god. Det är trädgårdsgurka den är inte så lång.

Av Elisabet Jonsson - 15 juli 2013 02:06

Min fina FUCHSIA blommor så mycket . Jag har den i växthuset och man får vattna varje dag .

Av Elisabet Jonsson - 15 juli 2013 01:59

Det här är Tjockis nya favorit plats. Under HÄSTTRANSPORTEN kan han se och höra allt,

Av Elisabet Jonsson - 15 juli 2013 01:56

Då var ju Mowgli dålig. Jag hade bestämt med Andreas att han skulle komma och rida . Vi har skämtat om hans fina rädisa . När han kom fick jag rädisan i present.

Ovido - Quiz & Flashcards