kingmowgli

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Elisabet Jonsson - 10 juli 2013 06:11

Den här goda maten hade Hakan lagat igår.De har ju nu inlett Ramadan som pågår i en månad.

Ser väldigt gott ut.

Av Elisabet Jonsson - 10 juli 2013 06:08

I går när vi var klara med hästarna åkte Camilla, Mathilda , Arne och jag till PINDOS och åt. Àrne och jag delade på en kebab pizza . Gott och trevligt.

Av Elisabet Jonsson - 10 juli 2013 06:04

Nu när Mowgli var sjuk tog fan. Helt hand om allt . Kontakt med vet. , träff med vet.,fordringar, promenader. Åh vad händer då ? Jo då får JAG en jättefin och stor lilja. Den ska planteras ut men den är så fin och luktar så gott så den står fortfarande kvar inne. TACK BÄCKIS!

Av Elisabet Jonsson - 10 juli 2013 05:55

Nu ska jag snart åka och jobba . Det är sista dagen sen gå jag på semester i fem och en halv vecka . Det ska bli skönt !

I natt har det regnat.

Det har nog inte kommit så mycket regn förbtrappan är inte genomblöt.

Spider dricker vatten i hammocktaket.

Fina färger på Surfinan som tyvärr heter AIK. Det var knappt jag ville köpa den när jag fick reda på namnet.

Nu blommar snart alla pelargoner.

Ovido - Quiz & Flashcards