kingmowgli

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Elisabet Jonsson - 7 juli 2013 09:11

I natt kommer Åsa hem och vi är många som är glada för att Åsa kommer hem. Men vi missunnar henne inte hennes resa till Turkiet. Hoppas att du har haft det bra och är utvilad.

Av Elisabet Jonsson - 7 juli 2013 07:56

KROLLILJOR är Lasse's favoriter. Jag har planterat flera stycken i stora rabatten. Det finns en plats på tomten där de växer vilt dit gick jag i går och plockade in dessa två fina KROLLILJOR .

Av Elisabet Jonsson - 7 juli 2013 07:52

Jag har jobbat i natt , sovandes natt.Allt har gått bra. Jag plockade in lite nya fräscha blommor i går innan jag åkte hit. Vi var även på AA Garden och köpte två perenner . Vi började med att rensa ur lite blommor ur rabatten och stoppade ner de nya .

Ovido - Quiz & Flashcards