kingmowgli

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Elisabet Jonsson - 5 juli 2013 21:53

Vilken skillnad det är att rida på Calypto gemfört Mowgli. Att sitta på Calypto är rena fröjden. Han tittar sig runt och är intresserad av vad som händer. Mowgli tittar dig runt omVAD KAN JAG BLI RÄDD FÖR ? Jag travade lite i skogen och lite på vägen hem. Det gick jättebra och det var så kul. Sedan tog vi några varv på volten i trav sen gick vi in och smörjde hovarna.

MASSOR AV MYGG !!!

Av Elisabet Jonsson - 5 juli 2013 07:20

Jag fick dessa fina blommor av Pottatisen när hon var hos oss i Söndags och köpte ägg. Hon stannade kvar en stund och fikade med oss. Kalle visade henne mitt fina växthus som han har byggt .

Av Elisabet Jonsson - 5 juli 2013 07:15

CAPRI

LASSO

LASSO

Av Elisabet Jonsson - 5 juli 2013 07:12

När vi kom hem ryktade jag ROZQOO och smörjde in hans hovar. Han var nöjd när han kom in till sig. Sen hämtade jag Calypto jag gick två varv i backen. Nu träffade vi på Kajsa och pratade en stund. Två varv till gick vi och vad hände sen då kom Kullis farande och PRATADE. Ni vet hon kan prata. När hon gick hade jag fyra varv kvar att gå men då hade Isac tagit it sin bil ur garaget så då var det ingen idee att påfresta mitt psyke mer för idag. Det blev sex ggr. isf. tio ggr. Ryktade och smörjde hans hovar. Tog ut Mowgli och smörjde hans hovar. Filippa hade precis varit där så han var ju redan snygg.Om ni undrar hur vi orkar gå alla dessa ggr. I backen då titta på Calypto'bilder. Duktig kämpe gutt !

AVSLUTAR MED EN MYCKET FIN BILD PÅ VÅRA HÄSTAR !

Av Elisabet Jonsson - 5 juli 2013 06:59

I dag är himlen igenkorkad. Det blåser och är lite svalt. Men blåser det har det gjort hela sommaren tycker jag. Vi fick en varm och skön kväll igår så jag gick ut med Calypto till backen där man går till gräshagarna. Josefine sa att jag skulle gå uppför backen med Calypto 20 ggr. OK. Jag gick två ggr. För inka var med två traktorer får uppe och körde duken från ridtältet så Calypto tyckte det var otäckt så jag ställde in Calypto. Hämtade Rozqoo och så gick vi tillsammans med Vamilla den långa promenaden.

Ovido - Quiz & Flashcards