kingmowgli

Alla inlägg under juni 2013

Av Elisabet Jonsson - 14 juni 2013 21:58

Man det den knappt men den finns !

Av Elisabet Jonsson - 14 juni 2013 08:52

Efter att vi hade ätit maten gick vi hem till Ingrid. Åhhhhhh vad fint, häftigt Ingrid bor. Tack hela gänget för en mycket trevlig kväll. !! Jag var hemma straxt efter elva.

Av Elisabet Jonsson - 14 juni 2013 06:56

Stackars alla barn och ungdommarna som dessa regniga dagar börjar sitt sommarlov.

Av Elisabet Jonsson - 14 juni 2013 06:54

När vi kom till Blå Porten i går kväll fick vi inget bord. För inomhus var abonnerat.Men ville vi kunde de ordna ett bord åt oss ute?????Ingrid hade varit där kvällen innan för att hon skulle boka bord åt oss och då sa dom att det behövdes inte . Bra jobbat Blå Porten mycket trovärdigt ställe! Så vi gick på Lilla Hasselbacken i stället.

Av Elisabet Jonsson - 13 juni 2013 19:35

Det finns dom dom har micron på sämre ställen än vii har . På golvet i hallen och så används micron som hallbyrå.

Av Elisabet Jonsson - 13 juni 2013 18:56

Av Elisabet Jonsson - 13 juni 2013 17:28

Det är REA i stan och folk är som tokiga. Tacka vet jag LYNGSTA.

Av Elisabet Jonsson - 13 juni 2013 15:35

Jag är nu på väg in till stan jag ska titta lite i affärer och sedan ska jag möta upp Yvonne vid kvart i sex. Sen åker vi spårvagn ut till Blå Porten där vi ska träffa Eastman tjejerna. Vi äter lite på Blå Porten sedan går vi hem till Ingrid och dricker lite vin . Tyvärr kan jag ju inte dricka lite vin då jag har bilen i Ösmo. Trevligt kommer det att bli.

Ovido - Quiz & Flashcards