kingmowgli

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Elisabet Jonsson - 28 juni 2013 20:37

Äntligen har jag hittat PASSFODRAL som jag vill ha. Jag har letat länge men har inte hittat just det där passfodralet förrenscnu.Dessa var dessutom billiga.

Jag valde det Passfodralet. Dom andra två får vänta på sin tur.

Så nu lägger jag in passfodralet i sminkväskan där jag hade passet förra året.lätt att hitta när det blir bråttom.

Av Elisabet Jonsson - 28 juni 2013 07:19

I Onsdags efter jobbet åkte Yvonne och jag först till två olika växthus och köpte blommor.sedan bar det iväg till Sonja för en trevlig pratstund. Vi fick en mycket god blåbärspaj gjord på stora goda Amerikanska blåbär. Vi hade även tur med vädret dom sa att det skulle bli regn i Onsdags men när Yvonne och jag åkte från jobbet då började solen att lysa och det gjorde den till dess att jag stod vid pendeltåget och skulle åka hem . En toppen eftermiddag tillsammans med Sonja och Yvonne.

Av Elisabet Jonsson - 28 juni 2013 07:04

I går kväll när jag åkte till extra jobbet så svängde jag in till hästbutiken och införskaffade mig två ULTRA SHILED flaskor.Man sprayar på hästarna för att de ska ha mindre flygfän på sig på sommaren.Jag köpte två flaskor för att ULTRA SHILDEN får inte säljas mer pga att den är skadlig för miljön.

Ovido - Quiz & Flashcards