kingmowgli

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Elisabet Jonsson - 26 juni 2013 22:02

Jag och Yvonne var på Handels- trädgårds turné' idag. Det är svårt att låta bli att handla . Jag köpte två stjärna pelargoner som jag ska ha i köksfönstret. Den andra långa blomman ska jag ha i rabatten.

Av Elisabet Jonsson - 26 juni 2013 21:56

Jag tycker synd om alla som har semester just nu . Var är sommaren ?Inte hos oss i Lyngsta i allafall !

Av Elisabet Jonsson - 26 juni 2013 21:52

Så fint det är på bordet när man kan plocka in lite blommor från sin egen rabatt

Av Elisabet Jonsson - 26 juni 2013 07:24

Mowgli är inte den vackraste ponnyn i världen. Men han måste vara den mest originella ! Den kan bara inte finnas någon som Mowgli.

Av Elisabet Jonsson - 26 juni 2013 07:13

Nu när Josefine är borta så ska Petra rida Rozqoo. Det ska hon göra till dess att hon åker ner och jobbar på Falsterbo. I går red Petra ut med en kompis och det hade gott bra. Han hade varit pigg och glad. Sen hade de träffat Göran som tyckte att han såg gladare ut nu . KUL !

Ovido - Quiz & Flashcards