kingmowgli

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Elisabet Jonsson - 18 juni 2013 23:18

Hittade en trevlig annons från Milda om att man kan ladda ner en app. från dom.Det gjorde vi så nu kan jag kolla på recept på pendeln och baka efter säsongens bär.Bra för den som vill komma och fika .

Av Elisabet Jonsson - 18 juni 2013 17:29

Nu har jag fått knutar på mitt växthus. Det blir så fint !!!

Kalle har TRE fina gröna tomater. AVUNDSJUK.

Av Elisabet Jonsson - 18 juni 2013 07:22

Josefine tvingade till slut upp mig på Rozqoo vilken stor häst. Men Josefine var tvungen att leda mig. Så fort hon släppte mig skrek jag rakt ut ! Naturligtvis kom det en traktor farande men det hände ingenting .efteråt var det kul att ha suttit på honom.

Fina Josefine i mina glasögon !

Josefine har precis varit ute och ridit och vi andra satt och fikade när hon kom fram till oss.

Av Elisabet Jonsson - 18 juni 2013 07:04

Vilken sommarmorgon! Jag kom iväg lite tidigare till pendeln i morse. Jag har stått i solen och bara njutit.

Ovido - Quiz & Flashcards