kingmowgli

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Elisabet Jonsson - 16 juni 2013 21:14

Tack så mycket för en fin kväll med god mat !

Av Elisabet Jonsson - 16 juni 2013 21:10

Efter vår klättring blev det jordgubbar,glass, maränger och kaffe . Mycket gott !

Av Elisabet Jonsson - 16 juni 2013 21:03

Medins granna har byggt en fin utsiktsplats på en höjd på sin tomt. När man klättrade upp så såg man över trädtopparna ut mot havet. Jag är så höjdrädd så jag vågade inte klättra upp .

Av Elisabet Jonsson - 16 juni 2013 20:48

Den här fina lilla hönan kommer nästan alltid fram till bilen när man kommer hem. Hon är ofta ut sent på kvällen och letar mat. Långt efter det att dom andra har gått in .

Av Elisabet Jonsson - 16 juni 2013 20:44

Josefine fick dessa fantastiska rosor i går av en kursdeltagare . Dom är så vackra och doftar så gott .

Av Elisabet Jonsson - 16 juni 2013 00:25

Sen blev det spring i benen efter att ha suttit stilla en stund. Då drog vi igång lite fotboll.

Av Elisabet Jonsson - 16 juni 2013 00:21

Jag såg en fantastiskt fin tapet hos Medins. Dom hade köpt den på Nordsjön i Nynäshamn. Jag skulle vilja göra precis som Medins att bara ha tapeten som en fondvägg. Jag ska åka ner till Nynäs och se om dom har tapeten.

Av Elisabet Jonsson - 16 juni 2013 00:12

Bäckis och vi blev hembjudna till Medins i kväll på middag. Bi fick plocka ihop och grilla våra egenkomponetade grillspett. Vilken bra Ide! Vi valde mellan kyckling , goda korvar,grönsaker , potatis, majs. Tre goda kalla hemmagjorda röror.det var så gott.! Tack !

Ovido - Quiz & Flashcards