kingmowgli

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Elisabet Jonsson - 13 juni 2013 19:35

Det finns dom dom har micron på sämre ställen än vii har . På golvet i hallen och så används micron som hallbyrå.

Av Elisabet Jonsson - 13 juni 2013 18:56

Av Elisabet Jonsson - 13 juni 2013 17:28

Det är REA i stan och folk är som tokiga. Tacka vet jag LYNGSTA.

Av Elisabet Jonsson - 13 juni 2013 15:35

Jag är nu på väg in till stan jag ska titta lite i affärer och sedan ska jag möta upp Yvonne vid kvart i sex. Sen åker vi spårvagn ut till Blå Porten där vi ska träffa Eastman tjejerna. Vi äter lite på Blå Porten sedan går vi hem till Ingrid och dricker lite vin . Tyvärr kan jag ju inte dricka lite vin då jag har bilen i Ösmo. Trevligt kommer det att bli.

Av Elisabet Jonsson - 13 juni 2013 07:26

För ett par Fredagar sedan så hade vi PRIVATSTALLSMÖTE och GRILLKVÄLL för privat ryttarna.Vi började med ett möte där det togs upp om regler i stallet. Vissa av dom har redan slutat att fungera. Sen fick vi ha lite önskemål. Kvällen avslutades med grillning och en mycket trevlig kväll med mycket prat och skratt. Självklart var ju Mowgli tvungen att vara med på grillningen.

Av Elisabet Jonsson - 13 juni 2013 07:09

En kväll den här veckan kom regnbågen fram. Den är alltid lika fantastisk varje gång man får se den.

Av Elisabet Jonsson - 13 juni 2013 07:04

I morse , klockan halv sex körde jag Josefine till stallet . Hon tog kort på tältet som försvinner mer och mer.

Ovido - Quiz & Flashcards