kingmowgli

Direktlänk till inlägg 13 juni 2013

PRIVATSTALLSMÖTE OCH GRILLKVÄLL

Av Elisabet Jonsson - 13 juni 2013 07:26

För ett par Fredagar sedan så hade vi PRIVATSTALLSMÖTE och GRILLKVÄLL för privat ryttarna.Vi började med ett möte där det togs upp om regler i stallet. Vissa av dom har redan slutat att fungera. Sen fick vi ha lite önskemål. Kvällen avslutades med grillning och en mycket trevlig kväll med mycket prat och skratt. Självklart var ju Mowgli tvungen att vara med på grillningen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabet Jonsson - 27 oktober 2014 07:06


Dålig kvalité på bilden , jag vet .

Av Elisabet Jonsson - 26 oktober 2014 11:22


Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 17:30

Arne och jag är på pizzan i Ösmo. Vi tog varsin Kebab pizza med vitlök. Den är mycket GOOOD. ...

Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 16:53


Av Elisabet Jonsson - 24 oktober 2014 07:06

Fredag igen ! Vad veckorna går fort . I går tog jag ut lite flex och åkte till Lena och fikade. Inte nog med att man fick paj och kaffe . Lena bjöd med mig till Hasseludden en helg ! Det är så mysigt där . Men vi ska åka när hennes valpar ,som ännu ...

Ovido - Quiz & Flashcards